Isnin, 19 April 2010

Dari meja penulis Blog:

Terima kasih kerana minat anda untuk membuat video sendiri.Tutorial percuma ini serba sedikit akan mengajar anda cara membuat video dan mendaftar dengan youtube sekaligus mendapat manfaat kewangan percuma.Buatlah apa-apa video sekalipun Bergantung kepada minat anda sama ada untuk peribadi mahupun perniagaan.Selamat mencuba

Tahniah dengan minat anda dan membawa anda sampai kemari...

Buat video sendiri dengan MOVIEMAKER
Download movie maker di google search
Muat turun gambar atau apa sahaja video yang anda ada ke movie maker dan susun di storyboard atau timeline save dan buat tajuk.Mudah dan anda tak perlu ada handycam atau perakam lain.









Kali ni saya akan mengajar anda tentang buat duit dengan ZIDDU cash.Ramai yang tidak tahu dengan ZIDDU kita boleh buat duit tambahan sebenarnya.

Apa itu ZIDDU cash sebenarnya?
ZIDDU adalah satu website yang memberi peluang kepada IM atau mat-mat komputer menyimpan data atau file.Pendaftaran di ZIDDU adalah percuma.

Teknik yang biasa saya gunakan adalah dengan mengumpul seberapa banyak E-BOOK percuma dan saya upload ke ZIDDU dan saya iklan kan diblog saya.Jadi bilamana ada mereka yang berminat ingin mendapatkan buku tersebut mereka yang mendownload dari link saya,ZIDDU akan membayar saya 0.01 usd.Jika saya ada 100 file percuma maka100 x 0.01 usd=1usd atau RM3.50.OK lah tu kan.